idabritas kreativa

TRENDER . MODE . DESIGN . stil och style för rum och kropp

BOKJA

Publicerad 2011-11-19 22:09:38 i inredning,

Ett inredningsföretag i Beirut, Bokja, gör dessa oemotståndliga möbler... Så sjukt fina. Varför i hela friden är allt som är så fint, så dyrt? Det är så tråkigt för jag skulle verkligen helt ärligt på riktigt bli en lyckligare människa om jag kunde ha en Bokjamöbel hemma.

Det brukar ju sägas att man gråter hellre i en Porsche än en Volvo å jag skulle säga att jag gråter ju hellre i en av dessa färgsprakande fåtöljer än lutad mot Billy...



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

idabrita

Designer som älskar mode och att fixa med inredningen hemma. Jobbar bla med att redesigna möbler samt i designbutik. Här i bloggen delar jag med mig av mina tips och pyssel, min inredning och sådant jag tycker är fint och inspireras av. Även en del outfits och härliga saker att snygga till sig själv med bjuds det på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela