idabritas kreativa

TRENDER . MODE . DESIGN . stil och style för rum och kropp

BARTABAC

Publicerad 2012-04-13 10:12:04 i mode,

Ny inspiration har jag hittat hos bartabac.com. Bilder därifrån och nu vill jag rota runt i min garderob istället för att jobba.
Shoppingstoppet inspirerar mig att hitta nya kombos av d jag redan har och pysselnerverna rycker och jag vill göra nya smycken av gamla jag inte använder.

Vore kul med en pysseldag tillsammans... Kanske ska fråga mina pyssliga vänner om någon vill :)

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-04-13 16:02:44

Åh! Det måste va så kul å va som du. Så inspirationsrik. Varje gång jag besöker secondhandställen ser jag massor till dig å Karin att sätta tänderna i. Det måste vara så roligt!

Postat av: ida

Publicerad 2012-04-13 16:36:59

hehe ja ibland är det kul att "vara som jag". Men oftast stannar allt i huvudet. Du är ju en av de pyssligaste tjejerna i min närhet! Kanske vi ska ha en pysselafton :)

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-04-13 22:16:54

Får man komma även om man inte är så pysslig, eller iafl rysligt dålig på det? Jag kan agera sällskapsdam eller nått?!

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-04-14 10:29:55

Pysselafton låter hur mysigt som helst!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

idabrita

Designer som älskar mode och att fixa med inredningen hemma. Jobbar bla med att redesigna möbler samt i designbutik. Här i bloggen delar jag med mig av mina tips och pyssel, min inredning och sådant jag tycker är fint och inspireras av. Även en del outfits och härliga saker att snygga till sig själv med bjuds det på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela