idabritas kreativa

TRENDER . MODE . DESIGN . stil och style för rum och kropp

DAMERNAS VÄRLD

Publicerad 2012-04-23 20:25:31 i mode,

När jag är hos mamma å pappa finns nästan alltid en ny Damernas värld att bläddra i. Lovely för en magasinälskare som mig! Här är tre favoriter från tidningen.
Solglajjer från GUCCI, nyckelring med toksöt liten hund från Mulberry och sen ett par brallor från Dagmar som jag sneglat på tidigare och tycker är sååå snygga!
Inget av dessa kommer någonsin finnas i min ägo men fint äre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

idabrita

Designer som älskar mode och att fixa med inredningen hemma. Jobbar bla med att redesigna möbler samt i designbutik. Här i bloggen delar jag med mig av mina tips och pyssel, min inredning och sådant jag tycker är fint och inspireras av. Även en del outfits och härliga saker att snygga till sig själv med bjuds det på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela