idabritas kreativa

TRENDER . MODE . DESIGN . stil och style för rum och kropp

TOMT

Publicerad 2012-04-08 13:49:10 i Allmänt,

Jag är helt tom. Kom hem från Turkiet imorse och nu är huvudet helt tömt. Har haft en fantastisk vecka med bästa sällskapet, bästa maten, bästa shoppingen, bästa hotellet och bästa vädret.

Det var en omställning att komma hem. Tyst, tomt och kallt. Kanske ska köpa mig ett påskägg för att spara semesterkänslan...?

Senare kommer en full turkupdate här med bilder etc. Men än så länge säger jag bara KEEEBAP

Kommentarer

Postat av: Sällskapet

Publicerad 2012-04-13 22:15:57

Jag håller med på alla ovanstående punkter!! Det gör vi om nästa år igen, samma tid, samma kanal!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

idabrita

Designer som älskar mode och att fixa med inredningen hemma. Jobbar bla med att redesigna möbler samt i designbutik. Här i bloggen delar jag med mig av mina tips och pyssel, min inredning och sådant jag tycker är fint och inspireras av. Även en del outfits och härliga saker att snygga till sig själv med bjuds det på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela