idabritas kreativa

TRENDER . MODE . DESIGN . stil och style för rum och kropp

WEDGE TRAINERS

Publicerad 2012-06-11 20:19:11 i mode,

Kunde inte motstå dessa som den shoeoholic jag är. Aerobic sports wedge trainers är namnet på mina nya darlings. Det gäller att styla det snyggt annars ser man nog ut som en gammal avdankad kickers från 97. Men jag gillar dom, sjukt mkt. Känner på mig att de kommer bli vääääääl använda. Älskar gympapjucks men brukar inte ha d så ofta eftersom jag föredrar att komma upp nån extra centimeter. Med dessa får jag allt :)

Man får säga att man inte gillar dom. Va säger du? Jag tycker bara d e kul att höra om jag fått en knäpp eller inte... Hehe

Kommentarer

Postat av: AnnaPanna

Publicerad 2012-06-15 15:13:27

SNYGGA!

Postat av: Molly

Publicerad 2012-07-19 18:02:38

Ååååh dom är så snygga, hade tänkt att beställa dom men hur varma är dom? Kan man ha dom i höst? :)

Svar: Dom e asvarma :P Bättre höstskor än sommarskor
idabrita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

idabrita

Designer som älskar mode och att fixa med inredningen hemma. Jobbar bla med att redesigna möbler samt i designbutik. Här i bloggen delar jag med mig av mina tips och pyssel, min inredning och sådant jag tycker är fint och inspireras av. Även en del outfits och härliga saker att snygga till sig själv med bjuds det på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela