idabritas kreativa

TRENDER . MODE . DESIGN . stil och style för rum och kropp

BANDTISHA

Publicerad 2012-03-21 12:16:00 i mode,

Slänger snorpapper omkring mig och försöker arbeta mellan nysningarna. Det går sådär... Halvbra för min deadline är farligt nära!

Kör ett blogginlägg istället. På lördag är det våffelbrunch på Lilla Essingen. Det ska bli trevligt och gott, ser mkt fram emot det. Känner för att ha på mig nåt i stil med detta. Min rosa blazer med en rock t-shirt och fejkskinnbrallorna. Inte för att jag har någon ball vintage tisha men önska kan man iaf :)
Denna tjusiga inbjudan kom i brevlådan! (Har en svag känsla av att den är ritad av bloggägaren her self) ;) Älskar den lilla fågeln, han får vara med i framtida vårbilder också

Kommentarer

Postat av: Fisen

Publicerad 2012-03-22 22:07:06

Sjukt uppskattad inbjudan av en sjukt uppskattad person!! Imorrn ska det preppas å sen ses vi! .O)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

idabrita

Designer som älskar mode och att fixa med inredningen hemma. Jobbar bla med att redesigna möbler samt i designbutik. Här i bloggen delar jag med mig av mina tips och pyssel, min inredning och sådant jag tycker är fint och inspireras av. Även en del outfits och härliga saker att snygga till sig själv med bjuds det på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela