idabritas kreativa

TRENDER . MODE . DESIGN . stil och style för rum och kropp

EN TANKE OCH INSPO

Publicerad 2012-03-17 23:10:50 i inredning,

Den här bloggen är en samlingsplats för inspiration, idéer och saker jag designar. Sånt jag gillar och inte så mycket sånt som jag inte gillar. Det är alltså ingen livstilsblogg eller blogg om mig. Ville bara påpeka det, mest till mig själv för när jag läser mina vänners bloggar så skriver dom om vad de gör om dagarna och vad som händer i livet. Det är väldigt trevligt att läsa, jag gillar dom! Det är en bra stund på dagen när jag bläddrar mig igenom blogglistan (ja, jag erkänner, jag älskar bloggar).
Men, så tänker jag på min egen blogg och känner ett sting av materialism och att jag mestadels skriver om materiella ting jag tycker om. DÅ känner jag mig som en hemsk människa. Men jag lever ju faktiskt också ett normalt liv med sovmorgnar och tidiga morgnar, jobbdagar och lediga dagar, tråkiga kvällar och roliga kvällar, bästa vänner och hemska vanor mm mm. Jag bara inte skriver om det här. Men det gör inget måste jag säga till mig själv. För den här bloggen ska fyllas med sånt jag tycker är vackert att titta på :)
Så, min vana trogen, fyller jag på med härliga inspirationsbilder!
Bild nummer 1, sånt golv! Så coolt! VÅGA MÅLA!
Bild nummer 2, rör berör! Så snyggt!
Bild nummer 3, neon nu! Så ballt! Mixa matcha färga och gör nåt knäppt! Det blir fint. Se själva!

Kommentarer

Postat av: Sandra foto och vardag ♥

Publicerad 2012-03-18 15:23:54

Fina bilder! :D

Postat av: Melissa - I'm not what you expected!

Publicerad 2012-03-18 23:33:55

Hoppas du fick en bra natt med skönhetssömn :)

Önskar dig en trevlig vecka, en dag närmare varma tider :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

idabrita

Designer som älskar mode och att fixa med inredningen hemma. Jobbar bla med att redesigna möbler samt i designbutik. Här i bloggen delar jag med mig av mina tips och pyssel, min inredning och sådant jag tycker är fint och inspireras av. Även en del outfits och härliga saker att snygga till sig själv med bjuds det på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela