idabritas kreativa

TRENDER . MODE . DESIGN . stil och style för rum och kropp

BIKINI SO TEENY

Publicerad 2012-09-12 20:57:53 i mode,

När jag beställde en prenumeration på Style By tidigare i somras så var premien 3 stycken nagellack från Essie. 99kr för tre tidningar och tre lack. Gick inte att motstå för en magasingalning och manikyrmonster som mig!

Idag testar jag det ena lacket som heter Bikini so teeny och är ljusblått med ytterst lite glitter i. Helt sjukt fint. Jag är kär. Det orangea heter Fear & Desire och är riktigt knalloranget. Superfint! Det ljusrosa har jag inte provat ordentligt men det ser väldigt fint ut det också. Namnet på den, Cascade Cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

idabrita

Designer som älskar mode och att fixa med inredningen hemma. Jobbar bla med att redesigna möbler samt i designbutik. Här i bloggen delar jag med mig av mina tips och pyssel, min inredning och sådant jag tycker är fint och inspireras av. Även en del outfits och härliga saker att snygga till sig själv med bjuds det på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela