idabritas kreativa

TRENDER . MODE . DESIGN . stil och style för rum och kropp

LOPPISVINST

Publicerad 2012-09-10 17:07:00 i diy, pyssel,

Hurra! Jag har vunnit en tävling! Den var på Hemstilats hemsida och man skulle beskriva sitt bästa loppisfynd.
Jag skrev om mitt älskade älghorn som jag fyndade för 40kr på en loppis. Tog hem det och målade det turkost. Nu pryder det min vägg och turkost har blivit en accentfärg som genomsyrar hela vardagsrummet alltså typ 80% av lägenheten :)
Vinsten är en bok som heter Från loppis till salong och jag längtar tills den dimper ner i lådan! Tror den är full av inspiration, tips och härliga bilder!

Grattis till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

idabrita

Designer som älskar mode och att fixa med inredningen hemma. Jobbar bla med att redesigna möbler samt i designbutik. Här i bloggen delar jag med mig av mina tips och pyssel, min inredning och sådant jag tycker är fint och inspireras av. Även en del outfits och härliga saker att snygga till sig själv med bjuds det på.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela